Pagina's

zondag 4 januari 2015

Nieuwe laptop

Na een half jaar sparen had ik eindelijk genoeg geld bij elkaar voor mijn eigen laptop. Vroeger gebruikte ik altijd die van mijn ouders, maar omdat het voor mij een beetje onpraktisch werd om een laptop te delen besloot ik om te gaan sparen voor eentje die echt alleen voor mij was. Vorige week zondag was het zover en bestelde ik mijn nieuwe aanwinst.

Zeg hallo tegen mijn Acer Aspire V11. Deze notebook is 11.6 inch, heeft een touchscreen en draait op een Intel Celeron processor. 
Qua geheugen is deze Acer een gewone notebook. Je moet er geen ingewikkelde programma's opzetten, maar voor dagelijks gebruik (school) is deze notebook een topper. 


Ik heb de Acer Aspire V11 bij Bol.com besteld voor 335 euro en heb 'm nu zo'n 6 dagen in gebruik. Tot nu toe ben ik erg tevreden over deze notebook. Helaas is het geluid uit de speaker niet altijd even best, maar dat vind ik ook echt het enige minpunt. Zoals ik al zei is deze notebook geschikt voor dagelijks gebruik, vooral voor school. 


Make today amazing!

love




1 opmerking:

  1. Wat een mooie laptop! Daar ga je veel plezier van hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen