Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

New running shoes

Zoals ik al vaker (vooral in artikelen over hardlopen) schreef, was ik opzoek naar nieuwe hardloopschoenen. Ik liep altijd op mijn volleybalschoenen, maar dat was niet echt een succes. Alsnog was alles beter dan mijn oude gymschoenen, maar ik wilde ├ęcht goede schoenen hebben om op te lopen.
Omdat ik nog maar een beginneling ben, wilde ik niet al te dure schoenen. Ik weet immers niet wat ik het prettigst vind om op te lopen en, mocht ik toch binnenkort stoppen met hardlopen, dan zou het zonde zijn als ik 100 euro had uitgegeven aan schoenen. Maar waar vind je nou goedkope, maar toch kwalitatief goede hardloopschoenen? 

Het antwoord is: in Bataviastad in Lelystad. Bataviastad is een outlet winkelcentrum, wat betekent dat alles daar goedkoper is dan in de 'normale' winkels. Dat maakt Bataviastad dus een perfecte plek om hardloopschoenen te kopen die in de 'normale' winkels duur zijn.
Ik kom al sinds ik klein ben geregeld in Bataviastad. Zodoende weet ik dat daar een Nike winkel is, en als je ergens naartoe moet voor hardloopspullen, dan is het wel naar Nike.
Nadat ik eerst geen geschikt paar kon vinden bij de Nike winkel besloot ik om maar naar de Adidas winkel te gaan. Helaas kon ik daar ook geen leuk paar vinden. Ik besloot om weer terug te gaan naar Nike, want er moest daar toch wel iets te vinden zijn?! En toen zag ik ze. Deze blauwe smurfen baby's. 
Ik verwelkom hierbij de Nike Dual Fusion Run 2 in mijn leven. Mijn enige eis, voordat ik op pad ging voor hardloopschoenen, was dat ze een goede demping moesten hebben. Deze schoenen hebben dat gelukkig en daar ben ik erg blij mee. Inmiddels heb ik er al een rondje op gelopen. Ik moet zeggen dat ze echt heerlijk lopen. Veel beter dan mijn volleybalschoenen. Veel. Veel beter. 

Ik ben ontzettend blij met deze nieuwe aanwinst. Gelukkig waren deze schoenen ook helemaal niet duur. In een 'normale' winkel zouden deze schoenen 85 euro kosten. Omdat ik dus in een outlet store was, kostte ze 59 euro, maar ik had ook nog het geluk dat er sale was. Lucky me. Hierdoor hoefde ik uiteindelijk maar 45 euro te betalen voor deze leukerds!
Iets in mij zegt me dat ik nog heel vaak op deze schoenen zal hardlopen.

Make today amazing!

love 


2 opmerkingen:

  1. Je schoenen zijn echt aaawesomeee ! Wanneer gaan we samen hardlopen? Ik wil het ook weer oppakken, en aangezien ik niet meer op volleybal zit.. ^^
    x Esther de kat

    BeantwoordenVerwijderen