Pagina's

maandag 12 januari 2015

Birthday!

šŸŽˆ
Vandaag is het 12 januari en dat betekent dat het weer maandag is, maar ook...
Dat ik vandaag 17 jaar oud ben geworden. Vroeger wilde ik altijd 17 jaar zijn (ik vertelde ook altijd op Habbo dat ik 17 jaar was. Childhood memories), 17 leek me namelijk echt de perfecte leeftijd. En nu ben ik het dan eindelijk!

Toen ik feestelijke plaatjes op ging zoeken voor deze blogpost kwam ik erachter dat Zayn Malik (One Direction) ook vandaag jarig is, wat ben ik toch een geluksvogel (kuch sarcasme). 

Happy Birthday ☆
Het zal de komende tijd ook wat rustiger worden hier omdat ik weer richting mijn toetsweek ga. Ik probeer zo veel mogelijk te bloggen, maar er zullen niet zoveel artikelen online komen. Hopelijk is dit geen probleem!

Make my birthday amazing!

love

3 opmerkingen: