Pagina's

zondag 14 december 2014

Zoektocht naar de perfecte hakken

Zoals ik al in het vorige artikel (klik) schreef, ben ik van de week in de stad geweest om nieuwe hakken de kopen. En zoals beloofd laat ik ze vandaag aan jullie zien!

Aangezien ik nou niet bepaald een ster ben in het lopen op hoge hakken, zou ik niet gelukkig worden van een paar killer heels (ondanks dat ik die dingen echt geweldig vind, maar stuntelen op zulke hoge dingen vind ik wat minder geweldig). Het liefst wilde ik dus niet al te hoge hakken die ook nog eens betaalbaar zouden zijn. Na de hoop eigenlijk al te hebben opgegeven nadat ik bij vanHaren geen geschikt paar kon vinden die aan beide wensen voldeed, besloot ik om maar even bij de H&M rond te neuzen. En ja hoor daar lagen deze schatjes zomaar op mij te wachten.

Zoals je kunt zien op de foto is de hak niet hoog, maar wel dun. Desondanks kan ik redelijk goed op deze hakken lopen (lees: ik lijk geen mank paard). De hakken zijn van su├Ęde en de lopen uit in een punt. Ik vind dat echt onwijs classy en laat ik daar nou net van houden!

Voor deze hakken hoefde ik maar 19,99 euro uit mijn portemonnee te halen, wat super goedkoop is natuurlijk voor zulke mooie dingen. 
Mijn zoektocht naar de perfecte goedkope hakken is dus helemaal geslaagd!

Make today amazing!

love

3 opmerkingen:

  1. Ik kies vaak voor sleehakken! De hak kan dan wat hoger en het loopt ook nog steeds lekker (nouja, minder vervelend) :)
    Dit is ook een slimme oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad een handige oplossing! Geen geklungel meer :)

      Verwijderen
  2. Ze zijn echt heel mooi schat!

    BeantwoordenVerwijderen