Pagina's

dinsdag 16 december 2014

New Yorker: Sport 2014

Ik ben absoluut fan van sportkleding. Waarom weet ik niet precies, maar ik word altijd zo hebberig van sportleggings, sport-bh's en sportshirts. Misschien komt het omdat ik blij word van de gedachte aan hardlopen (iets wat ik echt vaker zou moeten doen, maar TIJD WAAR BEN JE?), I don't know.
Iets wat ik wel weet is dat, toen ik laatst in de New Yorker was, ik ontzettend enthousiast werd toen ik daar opeens sportkleding zag liggen en dat was niet zomaar basic sportkleding zoals je die wel vaker tegenkomt, maar dat was activewear waar mijn fashion hart sneller van ging stromen.





Eerlijk is eerlijk, ik had nooit verwacht dat New Yorker sportkleding zou verkopen; ik was dan ook aangenaam verrast toen ik erachter kwam dat ze dat sinds kort doen!
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de grijze lange sportlegging, al vind ik die zwarte met roze/oranje strepen ook wel erg gaaf. Ook de shirts trekken mijn aandacht op een positieve manier. 
Helaas heeft New Yorker geen online shop, dus om deze kleding te kopen moet je wel even moeite doen om naar de winkel te gaan.

Misschien dat ik van de week eens langs de New Yorker ga om een paar van die leuke sportleggings in te slaan. Heb ik meteen een stok achter de deur om te hardlopen (want ja waar heb ik anders die kleding voor gekocht?)

Make today amazing!

love

De een na laatste foto heb ik ge├źdit. Ik was in een humoristische en creatieve bui, dus dat verklaart alles.

  

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik wist ook niet dat de New Yorker sportkleding verkocht, ik vind het ook heel leuk om te gaan hardlopen en dan heb ik tenminste een excuus om sportkleding te kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen