Pagina's

woensdag 31 december 2014

Happy new year!

happy new year
Nog één dagje en dan is 2014 alweer voorbij. Het klinkt misschien cliché, maar dit jaar is zo ontzettend snel voorbij gegaan. Het lijkt wel of de tijd steeds sneller gaat. 

2014 was voor mij eigenlijk een jaar zoals alle andere, maar er is wel een bijzonder ding dit jaar gebeurd en dat is dat ik op 20 april van dit jaar deze blog begon. Ik vind het nog steeds geweldig om artikels te schrijven en foto's te maken. Ik ben blij met jullie als lezers en wil jullie via deze weg ook heel erg bedanken voor het elke keer weer lezen van mijn artikelen en alle lieve reacties!
Dankjewel <3

:)
Ik wens jullie allemaal een geweldig en goed 2015 vol liefde!

Make 2015 amazing!

love

p.s. pas op met vuurwerk

2 opmerkingen:

  1. Je hebt het ook echt verdient Eline, je hebt het prachtig gezegd!
    Fijne jaarwisseling <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aw lief van je, dankjewel♥ happy new year

      Verwijderen