Pagina's

zondag 21 december 2014

Christmas pictures

add a caption
Wat hou ik toch van de tijd rond kerst. Al die lichtjes en versieringen maken me blij en zorgen voor gezelligheid, iets waar ik erg van hou! Het is dan ook niet zo gek dat ik vaak opzoek ben naar leuke kerstplaatjes op bijvoorbeeld WeHeartIt. Vandaag deel ik een aantal van zulke plaatjes. Enjoy!

christmas | via Tumblr



☆

coffee christmas - Buscar con Google





Modemood: USA

Let it snow please

Untitled

add a caption

☺ | via Tumblr

Untitled

(1) Tumblr


Untitled

Ik wil iedereen fijne kerstdagen toewensen!

Make today amazing!

love








3 opmerkingen:

  1. Oe deze plaatjes maken mij echt blij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige plaatjes, ik krijg al helemaal zin in kerst!! Zo'n leuke inspiratie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk c: krijg meteen het kerst gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen