Pagina's

zondag 7 december 2014

Christmas dress?

Vorige week zaterdag ging ik even langs bij de New Yorker en natuurlijk kwam ik niet met lege handen thuis. Ik zag namelijk dit leuke jurkje hangen en vond hem meteen geweldig. Mijn oog viel meteen op de tartan print waar ik sinds kort helemaal weg van ben. Kortom; dit jurkje moest mee naar huis!


Mijn nieuwe aanwinst heeft dus een super leuke tartan print en aan de onderkant zit zwarte kant. Dat had van mij niet zo gehoeven maar het geeft wel een leuk effect. Deze leukerd kost 19.95 euro.

De titel zegt het ook eigenlijk al: wordt dit mijn jurkje voor de kerstdagen? 
Ik ben er nog niet helemaal over uit om heel eerlijk te zijn. Aan de ene kant vind ik 'm echt geweldig voor kerst met dat tartan print, aan de andere kant is hij naar mijn mening niet feestelijk genoeg. Met kerst wil ik wel echt uitpakken en ik ben er niet zo zeker van dat dat met deze jurk gaat lukken. Misschien dat ik daarom toch maar opzoek ga naar een andere kerstoutfit. Ik laat het jullie in ieder geval weten!


Make today amazing!

love

5 opmerkingen:

  1. Aah schattig!

    Je kunt het kant er natuurlijk altijd af halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jurkje! Misschien kun je er een leuke diamantjes (statement) ketting bij dragen? En eventueel met een leuke haar accessoire? Dat kan het heel feestelijk maken en je kunt het zo gek maken als je zelf wilt!

    BeantwoordenVerwijderen