Pagina's

donderdag 11 december 2014

Christmas dress? Christmas dress!

In het vorige artikel liet ik al weten dat het jurkje, dat ik toen liet zien, het misschien niet zou redden als mijn ultieme kerstoutfit en ik opzoek zou gaan naar een ander jurkje en dat is gelukt! Ik heb een nieuw jurkje voor maar 10 euro weten te scoren en weet zeker dat dit mijn ultieme kerstjurkje is.



Afgelopen dinsdag moest ik nog naar de stad voor nieuwe hakken en daar kwam ik zomaar deze leukerd van de H&M tegen. Hij was eerst 25 euro, maar omdat hij was afgeprijsd kostte hij mij maar een tientje!

Het jurkje heeft een soort diamanten print - het lijkt net alsof er diamanten opzitten - en heeft een uiteenlopende onderkant. De onderkant blijft perfect uiteenlopend staan, wat ik erg leuk vind. Verder vind ik de kleuren ook echt geweldig!

En de schoenen? Die heb ik gelukkig ook weten te vinden, maar laat ik binnenkort in een ander artikel zien. Stay tuned!

Make today amazing!

love

1 opmerking: