Pagina's

vrijdag 21 november 2014

Love is in the air - Outfit

Ik vond het weer eens tijd voor een outfitpost. Vandaag ging ik met mijn beste vriendin Marit outfitfoto's maken en ik vind het resultaat super leuk geworden (thanks maartj als je dit leest!). We waren opzoek naar een herfstachtige locatie met van die leuke gekleurde blaadjes en die hebben we gevonden hoor!



Blouse Pull&Bear // Broek Only // Jas Esprit // Schoenen Blackstone // Rugtas Pull&Bear

Ik droeg mijn "love" blouse die ik elke keer met veel liefde draag (leuke woordgrap ja ja) en ook mijn Blackstone laarsjes mochten natuurlijk niet ontbreken. 

qdNhv1

Deze GIF (klik hier als je 'm niet kunt bekijken) vond ik ook erg leuk om bij te voegen! Ik heb 'm gemaakt via Gifmaker.me, een hele handige site om je eigen leuke GIF'S te maken. Zeker een aanrader.

Make today amazing!

love

10 opmerkingen: