Pagina's

zondag 16 november 2014

Knee socks

Al een tijdje ben ik fan van de zwarte kniekousen. Ze zijn super leuk te combineren met een rokje of jurkje en zijn ook nog eens super warm, wat natuurlijk wel belangrijk is met dit koude weer. 
Inmiddels heb ik 2 paar zwarte knee socks aangeschaft en ben ik opzoek gegaan naar leuke inspiratie!
Priscilla šŸŒ» @priscillax103 | Websta (Webstagram)
:(((

Hipsta outfit

X

ootd.fash @ootd.fash | Websta (Webstagram)
bron WeHeartIt

Ik vind de kniekousen het leukst als ze gecombineerd zijn met Dr. Martens. Helaas heb ik daar nog geen paar van in mijn bezit, maar hopelijk gaat dat snel gebeuren!






Mijn kniekousen heb ik bij Hema gekocht. Voor 3,50 euro heb je er twee wat wel zo handig is voor als het ene paar in de was zit. 
Jullie zullen deze sokken vast en zeker nog eens in een outfit post zien!

Make today amazing!

love






2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat zo tof! Maar ik heb te dikke kuiten en boven benen. Ik zou eruit zien als een klein worstje haha. Leuke blog heb je! Ik volg je nu, neem je bij mij ook een kijkje?
    Liefs
    www.thetravelrecipe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief dat je me volgt! Ik zal zeker ook even op jouw blog kijken x

      Verwijderen