Pagina's

dinsdag 11 november 2014

Ik ben blij

Hey. Hallo. Hoi. Daar ben ik weer. Ik ben eindelijk onder mijn berg leerwerk vandaan gekomen om mijn sociale leven en blog weer wat leven in te blazen. 
De afgelopen dagen heb ik alleen maar met mijn neus in de boeken gezeten om allemaal wiskundige formules, de oorzaak van de Franse revolutie en Engelse werkwoorden uit mijn hoofd te leren. Maar de toetsweek is nu eindelijk voorbij!


Ik ben blij. Niet alleen omdat de toetsweek voorbij is, maar ook omdat ik kaartjes heb voor het Taylor Swift concert volgend jaar juni!
Ik ben sinds jaren fan van Taylor Swift en werd helemaal gek toen ik las dat ze naar Nederland komt. Dus zat ik afgelopen vrijdag om 10 uur 's ochtends (ik was die dag vrij. Het was allemaal voorbestemd) gestresst voor mijn laptop, te hopen dat ik kaarten zou kunnen bemachtigen. En ja ja, het is me gelukt!
Ik zal er zeker een blogpost over schrijven als het eenmaal zover is

Vandaag had ik een projectdag op school dus gelukkig nog niet ├ęcht school. De aankomende dagen moet ik helaas wel weer aan de slag, maar gelukkig heb ik meer tijd om te bloggen!


Make today amazing!

love



4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook altijd zo vrolijk, als mijn toetsweek voorbij is haha! En wat gaaf dat je tickets voor Taylor hebt! Jaloers....
    Neem je een kijkje op mijn blog?
    Liefs,
    www.revive-style.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeee! Mede Swiftie! Wat leuk dat je ook gaat! Ik heb er al zo'n zin in! Toen ik dit las kreeg ik ook weer spontaan een glimlach op mijn gezicht. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk! Ik heb er ook zoveel zin in en kan echt niet meer wachten haha

      Verwijderen