Pagina's

dinsdag 18 november 2014

Favourite blogs


Sara-Michael Kors-jet set-2
Al een tijd geleden plaatste ik een artikel waarin ik mijn favoriete Nederlandse blogs met jullie deelde. Vandaag wil ik dit nog een keer doen maar dan net even iets anders. Vandaag deel ik namelijk ook buitenlandse blogs.

harper and harley_neiman marcus_donna karen skirt (17 of 28)
Harper & Harley - Sara Donaldson
Op de Australische fashion blog Harper & Harley wil Sara mensen inspireren om de perfecte kledingkast te creëren met de alleen de meest 
essentiële kledingitems. 
Eerlijk gezegd ken ik Sara nog niet zo lang. Ik denk dat ik haar nu sinds een maand volg en ik moet zeggen dat ik absoluut fan ben van haar en haar kledingstijl! Sara heeft als motto: "Reducing my wardrobe down to the basics of black, white and grey." (ze draagt dus alleen de basic kleuren zwart, wit en grijs). Als je dit zo leest denk je al snel dat haar outfits saai zijn, maar dat is absoluut niet het geval bij Sara. In tegendeel zelfs. Haar outfits zijn classy en erg vrouwelijk. Daarnaast vind ik Sara's haar echt geweldig mooi!

Image and video hosting by TinyPic
This is not another blog - Sara Bouter
Hé alweer een Sara! Maar dit keer een hele andere Sara, met een hele andere blog. Sara blogt over haar (studenten)leven en laat regelmatig outfits voorbij komen. Sara's kledingstijl vind ik erg leuk en ook haar foto's vind ik super mooi.
De reden dat ik Sara's blog zo leuk vind komt mede door haar gevoel voor humor. Regelmatig zit ik lachend achter mijn laptop omdat Sara haar leven ontzettend humoristisch beschrijft. Zeker een kijkje waard!

Kenzas - Kenza Zouiten
Over Kenza schreef ik al eens eerder een artikel. Deze Zweedse blogster heeft een uiteenlopende kledingstijl en ontwerpt zelfs kleding voor IvyRevel. 
Kenza's blog vind ik vooral leuk om outfit inspiratie op te doen. Elke dag plaatst zij een artikel met heel veel foto's die van super kwaliteit zijn. 
Kenza is trouwens ook een aanrader om te volgen op Instagram


Jill-Who - Jill Vicentie
Jill blogt op haar blog Jill-Who over de dingen die haar bezighouden en dan met name fashion en fotografie. Dat Jill zich bezighoudt met fotografie is ook goed te merken aan de kwaliteit van haar foto's. Haar outfitfoto's zijn op mooie locaties geschoten en de kwaliteit ervan is super. Het leukste aan Jill's blog vind ik dat je kunt zien dat ze er tijd en moeite in stopt om alles te krijgen zoals het is.


Make today amazing!

love




1 opmerking:

  1. Wat een fijne blogs! Er zaten er twee tussen die ik nog niet kende, die ga ik even goed bekijken! :D

    BeantwoordenVerwijderen