Pagina's

maandag 3 november 2014

25 questions tag



1. Heb je huisdieren?
Helaas ben ik allergisch voor dieren met haar, maar ik heb wel een super toffe goudvis. Haar naam is Oceeanis-Santiago (ja die hele naam alleen is is langer dan de vis zelf)
2. Noem 3 dingen die het dichtstbij je zijn.
Laptop, een vaas en bloemen.

3. Hoe is het weer nu?
Het is nu donker en volgens mij regent het ook.

4. Rij je? En zo ja, heb je weleens een ongeluk gehad?
Nope en gelukkig heb ik ook nooit een ongeluk gehad!

5. Hoe laat was je vannochtend wakker?
Ik was de eerste 3 uur en een pauze vrij, dus ik kon lekker lang blijven liggen. Ik geloof dat ik rond 9 uur of half 10 wakker werd.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond. Ik douche trouwens vrijwel alleen 's avonds omdat ik dat handiger vind en ik ook gewoon de lui ben om 's ochtends eerder op te staan om een douche te nemen #sorrynotsorry. 

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Dat was The fault in our stars en ik heb het voor elkaar gekregen om niet te huilen. Ik vraag me nu serieus af of ik gevoelloos persoon ben maar ik hoefde gewoon niet te huilen.

8. Wat staat er in je laatste smsje?
Oké ik speel een beetje vals, het laatste Whatsapp bericht dat ik heb gekregen is een hartje van mijn beste vriendin :)

9. Wat is je ringtone?
Dat is rolling tone (ik heb een Samsung telefoon)

10. Ben je weleens in een ander land geweest?
Yup! Ik ben in Spanje (+Tenerife), België, Frankrijk, Engeland, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk en Italië geweest.


11. Hou je van sushi?
Ik heb serieus nog nooit sushi gegeten en besef me nu dat het echt tijd wordt dat ik het eens ga proberen.

12. Waar doe je boodschappen?
Bij de Plus want die is het dichtstbij.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee.

14. Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb twee oudere broers.

15. Heb je een computer of laptop?
Een laptop.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Ik word op 12 januari 17 maar ik voel me nog maar een kleuter die net komt kijken.

17. Draag je een bril of lenzen?
Ik heb sinds een half jaar nachtlenzen, hiervoor had ik daglenzen. Ik wil misschien weer terug naar daglenzen omdat ik dat handiger vind en mijn nachtlenzen vallen 's nachts soms spontaan uit mijn oog waardoor ik de volgende ochtend stress heb om die dingen te zoeken.

18. Verf je je haar?
Ik heb highlights, telt dat ook?

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Nou ja ik typ dit 's avonds dus ik ben niet van plan om nog iets te gaan doen.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik heb laatst echt moeten huilen van het lachen. Wat is er nou zo grappig was? Dat weet ik niet meer.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Ik vind alle pizza's eigenlijk wel lekker. Pizza is my life <3

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Zeker een hamburger!

23. Heb je weleens een nacht doorgehaald?
Met oud & nieuw wel ja, maar voor de rest niet echt.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Bruin/groen.

25. Kun je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Nee, daarvoor zijn mijn smaakpapillen onderontwikkeld denk ik.


Make today amazing!

love

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Ik proef zeker wel het verschil tussen Pepsi en Coca Cola.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elineeeee die foto van jou is supermooi! Je lijkt wel een model!
    Dat wilde ik ff zeggen
    je bent cool
    doei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Je kan echt goed bloggen ♥ xx marit

    BeantwoordenVerwijderen