Pagina's

vrijdag 17 oktober 2014

Primark kerstcollectie

Primark heeft een kerstcollectie die prima past bij mensen die deze kerst comfortabel én chic door willen komen, en laten we daar nou net allemaal van houden. Ik bedoel, al die jurkjes en bijbehorende hakken zijn leuk, maar het liefst gaan we toch voor iets meer comfort tijdens de kerstdagen. Nou willen we er tijdens natuurlijk wel op ons best uitzien en niet als een of andere zwerver die door je ouders is uitgenodigd voor het kerstdiner. Hiervoor is de kerstcollectie van Primark een goede oplossing.
 

   
      
       
        
        
        
            
          
    De outfit met stippen hierboven en de glitterjurk vind ik het leukst. De gele furry outfit is perfect voor een koude kerst (met sneeuw uiteraard, dat is waar we allemaal op hopen). Ik hoop dat jullie een beetje geïnspireerd zijn door deze collectie! 

Make today amazing!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een beetje tegenvallen wat ik zo op de foto's zie. Vind alleen het rode jurkje mooi, mja in de winkel zal ik vast wel veel meer mooi vinden haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk vind je de rest van de collectie wel leuk!

      Verwijderen
  2. Ik vind de collectie een beetje vreemd. Waarschijnlijk vind ik het daarom best leuk :P Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest er inderdaad ook aan wennen. Maar misschien maakt dat 'anders' het dan wel juist leuk haha!
      x

      Verwijderen