Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

Herfst shoplog

Vorige week trok ik mijn kledingkast open en kwam tot de ontdekking dat ik totaal geen herfstkleding had. Oké, ik had wel herfstkleding maar ik vond het allemaal niet leuk meer. Tijd voor een dagje shoppen dus!


Wat ik heb gekocht is niet super veel, maar ik ben er erg blij mee. Vooral de beige sweater vind ik geweldig! Hij is lekker warm en leuk te combineren met een blouse eronder zodat je net het kraagje van de blouse ziet.
De jurk lijkt op het eerste gezicht erg netjes en 'kantoorachtig' (als dat een woord is, maar je begrijpt wel wat ik bedoel) maar ook dit item is leuk te combineren met bijvoorbeeld een leuke sjaal! De jurk is van H&M en de trui van The Sting.



Deze cropped sweater is origineel en super leuk! De broek is een beetje high waisted en ik was al een tijdje naar zo'n broek opzoek en nu heb ik er eindelijk een yaay. De broek is van Only en de trui van H&M.


Make today amazing!

love

7 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht, de jurk is juist mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lekkere dikke truien draag ik altijd met veel liefde. Soms ga ik graag met nette kleding de deur uit, maar nu in de winter, ga ik toch voor warm. Ik vind jouw gekochte items dan ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste trui is zoo leuk! Hoeveel kostte die?

    BeantwoordenVerwijderen