Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

Face of the day // Saturday


Vandaag weer eens sinds lange tijd een beauty artikel. Het is weer een face of the day geworden aangezien ik met beauty tutorials een regelrechte ramp ben.
Het moge duidelijk zijn dat ik absoluut geen beauty goeroe ben. Mij zul je daarom ook niet zo snel met een zelfgemaakte ooglook zien (oogschaduw etc.) aangezien ik daar veel te klunzig in ben. Maar vandaag was het zo'n ik-voel-dat-mijn-eyeliner-vandaag-gaat-lukken-dag.


Die eyeliner dus. Ik hoefde 'm maar 2x opnieuw te doen wat voor mij echt een record is. Meestal raak ik na 10x proberen totaal gefrustreerd en eindigt mijn eyeliner ergens in een hoek van de kamer. 



Ik draag vandaag mascara van Essence, BB Cream van Garnier en eyeliner van Hema. Die BB Cream is echt mijn all time favorite. Hij dekt goed en is precies de goede kleur van mijn huid.
Vroeger gebruikte ik altijd een andere mascara van Essence maar vorige week was ik in een "stoere" bui (qua make-up gebruik ik altijd dezelfde producten) en kocht ik een andere mascara. Deze bevalt me redelijk goed. Ik moest in het begin erg wennen aan de borstel die veel dikker is dan die van mijn vorige mascara, maar nu ben ik er wel blij mee. 

Make today amazing!

love

Eline 

5 opmerkingen: