Pagina's

dinsdag 28 oktober 2014

Cozy badjassen

De koude avonden komen er weer aan! Dit kan natuurlijk gezellig zijn, maar ook erg vervelend. Heb je net een warme douche genomen, loop je vervolgens als een ijspegel rond omdat je het zo koud hebt. Helaas herken ik dat probleem. Ik behoor namelijk tot de koukleumen onder ons en dat is niet altijd even leuk, maar voor elk probleem is er een oplossing.

Eén woord: badjassen. Badjassen? Ja, badjassen. Ik geef toe dat ik een plaatje van zo'n saaie hotelbadjas in mijn hoofd kreeg alleen al wanneer ik aan het woord ‘badjas' dacht, maar dat idee werd meteen uit mijn hoofd geweerd toen ik besloot om online naar badjassen te kijken. Wat zijn er toch leuke badjassen te koop!

Een van de webshops waar ik terechtkwam is die van Esprit. Daar verkopen ze leuke en vooral lekkere warme badjassen. En die saaie hotelbadjassen? Van dat plaatje in mijn hoofd ben ik (gelukkig) af.


69,95 euro



49,95 euro


69,95 euro


69,95 euro


49,95 euro

Mijn favoriet is de witte met bruine badjas (allereerste plaatje van dit artikel). Hij is erg mooi en straalt ook een soort luxe uit waar ik persoonlijk wel van houd. De lange rode badjas (allerlaatste plaatje van dit artikel) heeft ook wel iets moois. Het voordeel van deze badjas is dat hij lekker lang is en je hele bovenlichaam dus bedekt is wat zorgt voor extra warmte.
De badjassen met strepen vind ik ook erg gaaf! Net even iets anders dan een basic badjas en erg fashionable.

Wil je nou ook zo'n lekkere cozy badjas? Ga dan naar de website van esprit. Zeker een aanrader voor koude avonden!
Lekker met zo'n cozy badjas op de bank, filmpje erbij en de regen (als de regen ontbreekt klik dan hier) tikkend op het raam.

Make today amazing!

Love






1 opmerking:

  1. Ik heb een hele zachte roze badjas :) Dat is zo lekker als het koud is!

    BeantwoordenVerwijderen