Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Black

Het is weer geoorloofd met dit herfstige weer: alleen maar zwart dragen. Nu moet ik toegeven dat ik dit niet vaak doe, maar vandaag had ik er wel zin in. Ik ging met mijn ouders naar het bos en ik nam mijn geliefde camera en fish eye lens mee. 




De wind verpeste de foto door net te gaan waaien op het moment dat deze foto werd genomen. Totally blaming you.

Jack Berska // Shirt Pimkie // Broek H&M // Chelsea boots van Haren

Het leren jack dat ik draag heb ik op Tenerife gekocht bij de Bershka maar ik was vergeten om 'm te laten zien in de bijbehorende shoplog. 
En natuurlijk had ik mijn chelsea boots aan. Ik ben erg blij dat ik deze schoenen heb gekocht want ik vind ze ontzettend leuk.







Ik kan echt ontzettend genieten van de stilte in het bos. Lekker lopen, nadenken, mooie natuur zien en natuurlijk fotograferen. Ik ben trouwens helemaal gelukkig met de fish eye lens van Hema waar ik al eerder een artikel over schreef (die vind je hier). Voor selfies is de lens niet zo geschikt (je krijgt een heel vervormd hoofd) maar voor landschappen is 'ie echt 
ge-wel-dig. 



Make today amazing!

love

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen