Pagina's

maandag 27 oktober 2014

Autumn outfit

Ik beloofde een tijdje terug dat ik meer outfitposts zou gaan maken en ik hou me natuurlijk wel aan die belofte! Dus vandaag weer een outfitpost. 



Trui - The Sting // Broek - Only // Chelsea boots - van Haren // Ketting - ?

Ik draag hier een deel mijn nieuwe kleren die ik in mijn 'Herfst shoplog' liet zien. En oh wat is dit een fijne outfit! De trui is lekker warm en de broek zit geweldig. Ik kwam er trouwens achter dat de broek stretch is wat erg handig is aangezien ik dan niet in de meest onmogelijke houdingen hoeft te staan om 'm aan te trekken (je moet er wat voor over hebben als je vrijwel alleen skinny jeans draagt).

Mijn toetsweek komt er helaas weer aan dus het zal de komende tijd wat stiller worden hier aangezien ik moet leren. En met leren bedoel ik veel, heel veel leren. Maar hopelijk komt het allemaal goed!


Make today amazing!

love  

7 opmerkingen: