Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Autumn is here!

Eindelijk is het dan herfst! De meeste mensen zullen hier niet zo blij mee zijn (wat ik ook wel kan begrijpen met al die stortbuien aan regen), maar ik daarentegen ben er blij mee. 

De herfst vind ik altijd wel iets gezelligs en moois hebben. Al die mooie kleuren maken me blij en dan heb ik het nog niet eens over alle gezellige avonden met heel veel kopjes thee.



Tea time
Over een week heb ik trouwens herfstvakantie yaaay! Ik ben van plan om lekker uit te rusten en leuke dingen te doen. Zo wil ik een oreo cheesecake maken en veel films kijken. Gisteren heb ik de film Divergent gezien en tsja. Ik ben obsessed. Ik wil daarom ook de boeken gaan lezen en in de herfstvakantie heb ik daar alle tijd voor. 

hot drinks in cold times
Dit wil ik ook uitproberen deze herfst!


Als laatste wil ik nog even een fijne site met jullie delen en dat is die van Rainymood. Deze site speelt regengeluiden af, wat ik zelf ontzettend rustgevend vind. Ja, regen vind ik leuk. Behalve als ik er doorheen moet natuurlijk. 

Make today amazing!

love

9 opmerkingen:

  1. Deze post en vooral dat plaatje van chocolade doet mij denken dat ik alles hier heb liggen, maar het nog niet gemaakt heb. Vanavond maar eens warme chocolade melk maken met mini marshmallows! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh het lijkt me echt super lekker! Drink/eetsmakelijk alvast x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een leuke en lekkere foto's. Echt fijne inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nooit echt van de herfst geweest, maar ik heb toch wel weer zin in de truien en knusse avondjes harry potter kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook echt dol op de kleuren van de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen