Pagina's

zondag 14 september 2014

Skater skirt & Chelsea boots

Wow wat is het lang geleden dat ik een outfitpost plaatste terwijl ik dit juist de leukste artikels vind. Op de een of andere manier was ik het een beetje vergeten en daarbij is het altijd lastig om iemand te vinden die voor fotograaf wil spelen.
 







Shirt Mango // Rokje H&M // Chelsea boots vanHaren
Maar vandaag dus sinds lange tijd weer eens een outfitpost.
Gisteren vierde we de verjaardag van mijn vader en daar hoorde natuurlijk wel een leuke outfit bij. Ik ging voor mijn shirt met palmbomen die ik op Tenerife heb gekocht en mijn zwarte skater skirt. Daarbij droeg ik mijn nieuwe liefdes, mijn chelsea boots. En oh yes wat lopen die dingen lekker zeg! Zeker een goede aanwinst.

Ik ga proberen meer outfits te laten zien omdat ik dat toch wel echt het leukste vind van bloggen. Outfitfoto's maken en me bezighouden met fashion. Ik geniet ervan!


Make today amazing!

love







2 opmerkingen: