Pagina's

dinsdag 2 september 2014

Shoplog Tenerife

Alle scholen zijn weer begonnen. Zo ook die van mij. Terwijl ik dit schrijf heb ik mijn eerste schooldag achter de rug en eerlijk gezegd heb ik nu al heimwee naar de vakantie. Maar goed, het was ook wel weer leuk om mijn vriendinnen weer te zien. Anyway. Jullie hadden nog een shoplog van mij tegoed. Ik twitterde (mijn Twitter staat rechts, onder het kopje waarin ik mezelf voorstel) gisteren al dat er vandaag een shoplog online zou komen, dus hier is 'ie!



Shirt- Mango

 Blouse- Pull&Bear

Skaterskirt- Pull&Bear


Rugtas- Pull&Bear

Legging met daisies- Pull&Bear (sorry voor de slechte foto)

Zoals jullie kunnen zien ben ik flink losgegaan bij de Pull&Bear. Deze winkel zat vrijwel naast het appartementencomplex waar wij verbleven en als echte fashionista moét je daar natuurlijk wel elke dag een kijkje nemen om vervolgens met iets thuis te komen. De legging met de daisies kreeg ik niet goed op de foto, helaas. Maar hopelijk is het nog wel goed te zien. Eigenlijk heb ik het niet zo op leggings maar met mijn daisies verslaving kon ik deze natuurlijk niet laten hangen.

Make today amazing!

love




2 opmerkingen: