Pagina's

vrijdag 26 september 2014

School story tag

Vandaag heb ik de School story tag voor jullie. Hij stond al een tijdje op de planning, maar op de een of andere manier was ik 'm vergeten. Oeps. Maar vandaag krijgen jullie mijn school story te weten!

Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben 16 jaar en ik zit nog steeds op school.

Welk niveau(s) heb je gedaan/doe je?
Ik zit in 5atheneum en heb de eerste 3 jaar in een have/vwo klas gezeten op een school in mijn dorp. Nu doe ik atheneum in een stad verderop omdat bovenbouw havo en vwo niet op mijn vorige school word gegeven.

Vind je school leuk?
Ik vind school belangrijk en sommige vakken en lessen zijn ook echt interessant, maar echt leuk? Nah.

Wat vind je het leukste vak op school?
Dat is zeker Engels!

Wat vind je het stomste vak op school?
Wiskunde. Pure. Ellende.



Hoe laat sta je op om naar school te gaan?
Ik sta meestal om 7 uur op om vervolgens om kwart voor 8 in de bus te zitten.

Hoe ga je naar school? Fiets, bus, etc.
Met de bus dus haha.

Wat voor schooltas gebruik je?
In de eerste klas had ik zo'n ENORME hutkoffer rugtas en daar schaam ik me nog steeds wel een beetje voor haha. In de tweede, derde en vierde klas had ik een schoudertas, maar nu heb ik weer een rugtas (die liet ik zien in mijn Tenerife shoplog).

Welke beautyproducten zitten altijd in jouw schooltas?
Sowieso lippenbalsem. Ik kan echt niet zonder dat spul!

Wat voor agenda heb je?
Vroeger ging ik altijd voor een ultra drukke agenda waar meer plaatjes in stonden dan dat er ruimte was om te schrijven, maar dit jaar ben ik voor een basic agenda van Hema gegaan. Wel zo overzichtelijk.

Wat is jouw grootste schoolblooper?
Eigenlijk heb ik die niet. Lucky me!

Wat doe je als de les saai is?
Dan ga ik sowieso praten met degene naast me en uit het raam staren. Vooral als het regent vind ik het heerlijk om uit het raam te staren.

Wie is jouw favoriete leraar en waarom?
Ik denk dat dat de lerares Engels van mijn vorige school is. Ik vond haar echt te lief (ook al kon ze soms ook een kreng zijn) en ze gaf ook super goed les!

Wat ben je geworden nadat je school hebt afgemaakt?
Nou ik zit dus nog op school maar als ik mijn diploma heb wil ik Engels studeren om daarna de journalistiek in te gaan.


Make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. Succes nog op school en met je examens volgend jaar alvast! Leuk om te lezen. X - Tess van http://soytess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen