Pagina's

donderdag 11 september 2014

Say hello to my new shoes

Schreef ik in mijn vorige artikel nog dat ik graag chelsea boots zou willen hebben, heb ik er nu een paar in mijn bezit. En wauw, wat ben ik er blij mee zeg!



In het actiefoldertje van vanHaren van deze week zag ik al dat ze daar chelsea boots verkochten. Ik was natuurlijk meteen enthousiast en besloot dinsdag naar de stad te gaan om eens even 'een blik te werpen' in de dichtsbijzijnde vanHaren winkel (lees: gefrustreerd rondlopen in diezelfde winkel om maar die chelsea boots te vinden) En...Ik heb de perfecte chelsea boots gevonden hoor mensen! En voor maar 24,95 euro!  



Ik had nooit gedacht dat ik de perfecte chelsea boots bij vanHaren zou vinden, maar ik ben erg blij dat ik ze nu eindelijk heb. Ik moet alleen nog even wachten tot het echt herfstachtig weer word zodat ik ze aan kan trekken.

Make today amazing!

love

2 opmerkingen: