Pagina's

maandag 8 september 2014

Herfst wishlist

🍁
De herfst komt eraan, al zou je dat niet zeggen met dit zomerse weer. Ik vind het heerlijk dat het lekker warm en zonnig is! Het zonnetje maakt me blij en ik krijg meer energie. Waarom dan een herfst wishlist? Omdat je nooit te vroeg kunt zijn met een wishlist en de herfst voor de deur staat. Opzich heb ik ook wel weer zin in de herfst. De regen die tikt op het raam terwijl jij lekker warm binnen zit, de fijne avonden en de bomen die prachtige kleuren krijgen. 
Vandaag dus mijn wishlist voor de herfst.

Tartan
Tartan sjaal
De tartan print is weer helemaal in deze herfst. Ik ben er zelf gek op! Vandaar ook dat een sjaal met tartan print zeker op mijn wishlist staat. Een lekkere warme sjaal die elke outfit wat leuker maakt. Ik zie het al helemaal voor me: zwart jurkje, tartan sjaal en chelsea boots. Doe mij maar zo'n sjaal!

    
Overknee socks
Iets wat sinds kort mijn aandacht trekt zijn de zwarte kniekousen. Love it or hate it. Ik vind het wel wat hebben en ben zeker van plan om een paar te kopen. Ik vind de kousen vooral leuk als ze gecombineerd zijn met een jurkje, zoals op de foto hierboven. Voor sommige meisjes misschien iets té meisjesachtig maar ik vind het leuk.

Chelsea Boots
Chelsea boots
Ik schreef er al eens eerder over: de chelsea boots. Wauw wat vind ik die dingen leuk zeg. Pure liefde. Ik vind ze vooral zo leuk omdat ze vrouwelijk zijn en ze bij bijna elke outfit passen. Chelsea boots? Yes please!

Steal Tomorrow
Geruite blouse
Ik blijf een beetje in de tartan print. Iets wat ik echt moet hebben is de geruite blouse of een blouse met tartan print. De blouse heeft iets stoers en juist dat vind ik tof. 
Wil je een wat vrouwelijkere outfit? Combineer de geruite blouse dan met een skater skirt. Deze blouse is zeker wishlist waardig!

L e a n d r a -
Dr. Martens
Wauw wat vind ik dit toffe schoenen zeg! Lekker stoer en toch ook weer vrouwelijk te maken door het juist te combineren. Ik vind de echte Dr. Martens wel iets té duur (130 euro). Misschien dat ik opzoek ga naar goede fake Dr. Martens, maar ik vind deze boots erg leuk!

Make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. Ik hou er ook van! Hopelijk kan ik binnenkort sparen voor Dr. Martens. Ze zijn zoooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond vroeger martens echt lelijk, maar nu zou ik er best wel één willen hebben. ZO pretty! Die sjaals en geruite blouse komen ook wel mijn kast in denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen