Pagina's

dinsdag 30 september 2014

Fish eye lens - Hema

Hema heeft iets nieuws: blijmakers. En blij werd ik zeker toen ik erachter kwam dat ze in dit schap iets ergs leuks verkopen. Mijn fotografie-en budgethart gaat er zeker sneller van kloppen; ik heb het over de fish eye lenzen.
Deze lens kun je op de gewone lens van je smartphone en digitale camera plakken en je krijgt het effect van een 'vissenoog' op je foto's. Je kunt het fish eye effect vergelijken met een kerstbal. Als je in een kerstbal kijkt zie je jezelf erg groot en bol en dit effect krijg je ook bij je foto's als je die met een fish eye lens maakt. 





De lens is erg makkelijk te gebruiken, achterop de lens zit namelijk een magneetje waarmee je 'm gemakkelijk op je telefoon kunt plakken. Is je telefoon van zichzelf niet magnetisch dan is daar natuurlijk een oplossing voor. Bij de lens krijg je een magneetje die je rondom de camera van je telefoon moet plakken (wel eerst het plakpapier van de achterkant afhalen anders plakt 'ie niet!). En tada: je kunt nu de fish eye lens over de gewone lens plakken door middel van de magneten. 

Bij de lens krijg je ook nog een lensdop en een hanger waar je de lens aan kunt hangen als je 'm eventjes niet gebruikt.



Ik ben erg enthousiast. Het fish eye effect maakt je foto's net wat origineler en voor maar 4 euro is dit een goede aankoop!

Make today amazing!

love


2 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf zo'n lens! Heel handig dat er zelfs zo'n magneetje bij zit, ik zou namelijk niet weten of het bij mijn telefoon blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen