Pagina's

maandag 1 september 2014

Chelsea boots

Chelsea boots­čÄÇ
De zomer loop nu toch wel op zijn eind, vooral met het herfstachtige weer van de afgelopen tijd. Ik vind het onwijs jammer dat de zomer (bijna) is afgelopen, maar heb ook wel weer zin om laagjes kleding aan te trekken en met thee op de bank te zitten. 
Bij dit herfstachtige weer horen natuurlijk goede, regenbestendige schoenen. En laat ik nou net erg fan zijn van chelsea boots.

Bershka
Och wat zijn ze leuk h├Ę? Deze boots zijn makkelijk te combineren en zijn super fashionable. 

H&M 29,99

Chelsea Boots
Persoonlijk vind ik de glimmende chelsea boots, zoals deze, het leukst. Ik ben zeker van plan om een paar aan te schaffen omdat ik deze schoenen wel erg leuk vind!

Make today amazing!

love

1 opmerking:

  1. Op mijn wishlist staat ook al heel lang een paar Chelsea boots! Liefs, Tara, http://mevrouwtara.nl

    BeantwoordenVerwijderen