Pagina's

zaterdag 9 augustus 2014

New in: phone case



Al een tijdje was ik opzoek naar een leuk hoesje voor mijn telefoon. Eentje die het beeldscherm van mijn Samsung Galaxy S3 mini beschermde. Ik stelde het kopen elke keer uit, maar eindelijk heb ik dan toch een aankoop gedaan. Dit hoesje kocht ik voor 13,95 euro bij Smartphonehoesjes; een site die veel leuke hoesjes voor veel verschillende telefoons verkoopt. 
De levering van het hoesje was snel, ik had het hoesje namelijk al de volgende dag in huis. Oké ik had 'm niet in huis door een fout van de postbode die 'm bij de buren afleverde, maar dat terzijde.
Het hoesje heeft de vorm van een boek en gaat dicht met een magneet. Als het hoesje open is kun je in de linkerkant pasjes en geld kwijt. Super handig!
Ik ben verliefd op mijn nieuwe hoesje en ben blij met mijn aankoop!


Make today amazing!

love 

1 opmerking: