Pagina's

dinsdag 26 augustus 2014

Home Sweet Home

add a caption
Na twee weken zon en strand op Tenerife ben ik terug in dit regenachtige kikkerlandje. Oké, ik ben wel een beetje blij dat ik weer terug ben, maar het liefst keer ik nu direct om. Ik heb een super vakantie gehad!
De artikelen van afgelopen tijd zijn een beetje raar online gekomen. Dat komt omdat het op Tenerife 1 uur vroeger is dan in Nederland en blogger dat niet helemaal snapte. Sorry daarvoor!
Voor de rest heb ik nog een mededeling. Elke week komen er 5 artikelen online op deze blog, maar dat gaat veranderen. Ik ga bloggen als ik er zin in heb dus het kan zijn dat er de ene week 4 artikelen online komen, en de andere week 2. Dit komt omdat ik de afgelopen tijd de druk voelde dat ik per week écht 5 artikelen online moest zetten, terwijl ik die druk helemaal niet wil voelen. Bloggen doe ik voor mijn plezier en het moet geen druk opleveren. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Make today amazing!

love 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen