Pagina's

donderdag 28 augustus 2014

Dingen waar ik blij van word #2

Check out my account ♡ | via Tumblr
1. Gezellig koude avonden met films en thee.

2. Een nieuw seizoen van Flikken Maastricht. 

3. Herinneringen aan een leuke vakantie.

Untitled
4. Dromen over een toekomst waarin ik in Londen woon.

5. Naar het bos gaan.

6. Stiltes op het strand.

7. Vliegen in een vliegtuig.

8. Op Tenerife zwemmen met mijn neefje van 4 jaar.

Untitled
9. Nadenken over de landen waar ik ooit nog eens naartoe wil.

10. Mensen met een onwijs goed gevoel voor humor.

Make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. Oeh, ja, Flikken Maastricht, heerlijke serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doet mij een beetje denken aan 100 happy days. Tzijn de kleine dingen in het leven die je het gelukkigst maken ^^
    Ps. Ik geef een huge pakket weg op mijn site. Care to join?

    BeantwoordenVerwijderen