Pagina's

zaterdag 5 juli 2014

Summer tag

Summer
Yaay ik heb bijna zomervakantie! Helaas moet ik nog wel eerst een toetsweek zien te overleven mweh :( 
Maar omdat ik toch bijna vakantie heb vond ik het tijd om de summer tag in te vullen. Veel leesplezier!
Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Ik ben echt fan van pastelkleuren en wit!


Untitled

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Zacht roze vind ik echt de perfecte zomerse kleur.


Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Vorige zomer heb ik mijn bandana erg vaak gedragen en ik denk dat dat deze zomer weer zo zal zijn. Ik heb vrij dik en lang haar en in de zomer is dat soms zo warm! Een bandana is de perfecte oplossing om je haar uit je gezicht te houden, plus bandana's zijn gewoon leuk.


Summer
Welke zomertrend van dit jaar vind je het meest leuk?
Oh ik vind zoveel zomertrends leuk. Als ik er een moet kiezen ga ik voor de skort. Een skort is een broekje dat eruit ziet als een rokje, maar dat dus niet is. Ik heb zelf nog geen skort maar daar gaat zeker verandering in komen!

Wat is jouw favoriete geurkaars in de zomer?
Ik gebruik niet zo vaak geurkaarsen maar de geur citroen vind ik altijd lekker.

Wat neem je mee naar het terras of naar het strand?
Zonnebrand. Vorig jaar zomer vergat ik mijn voorhoofd in te smeren en eindige ik de dag met een onwijs rood voorhoofd. Het zag er niet uit en brandde ook nog eens super erg. Oeps.


Arizona tea
Wat is jouw favoriete zomerdrankje?
Ice tea <3 En dan vooral die van Arizona. Pure perfectie.

Wat is jouw favoriete zomermuziek?
Ik vind bijna alle zomerhits leuk maar ik denk dat ik deze vakantie vaak naar Ellie Goulding zal luisteren omdat ik haar liedjes gewoon geweldig vind.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Dat het lang licht is, de zomervakantie, de temperatuur en de leuke kleding.

En tot slot, wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Ik ga sowieso op vakantie en daar heb ik super veel zin in! Verder wil ik leuke dingen doen met vriendinnen en natuurlijk shoppen!

Make today amazing!

love





2 opmerkingen: