Pagina's

maandag 28 juli 2014

Style crush: Lucy Hale

(18) pll | Tumblr
Kon ik maar even Lucy Hale zijn... Lucy speelt niet alleen in de meest spannende (en voor ons kijkers de meest frustrerende) serie ooit, maar ze kan ook nog eens goed zingen én heeft een perfecte kledingstijl. Wauw. Pure liefde voor de kleding van Lucy. Lucy Hale behoort daarom echt op de lijst van mijn style crushes. Vandaag deel ik een aantal outfits van de Pretty Little Liars actrice die ik zelf erg mooi vind.

Lucy Hale | via Tumblr 
Deze outfit laat maar weer eens zien hoe leuk printjes kunnen zijn. Ik vind deze outfit vooral erg leuk omdat hij vrij simpel is. Geen poespas. Gewoon een leuk printje, een paar hakken, rode lippenstift en klaar is de look. 

Lucy Hale | via Tumblr
Ik ben echt fan van het jurkje dat Lucy hier draagt. De actrice draagt weer een printje en de hakken waarmee ze de jurk combineert vind ik geweldig!

Lucy Hale | via Tumblr
Van deze hele outfit vind ik de top het mooist omdat hij mooi doorschijnend is. Door de felblauwe hakken word de outfit minder saai en vallen haar schoenen echt op.

Untitled
Dat jurkje, echt wauw. Liefde!


Ook dit is een simpele outfit, maar het kraagje van de blouse van Lucy (of is het een collar ketting?) maakt de outfit af en minder saai. Al zou niemand Lucy Hale saai durven noemen.


Dit is persoonlijk mijn favoriet. Ik hou van lichte outfits en de top die Lucy hier draagt vind ik echt geweldig!


Dit jurkje moet ik echt hebben. Wat een mooie kleur en vorm!

Welke outfit van Lucy Hale is jouw favoriet?

make today amazing!

love



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen