Pagina's

zondag 6 juli 2014

Shoplog schoolspullen

Ik schreef al eerder dat ik de schoolspullen van Hema altijd super leuk vind. Ik besloot dan ook om om even bij deze winkel langs te gaan. Ik kwam thuis met twee leuke dingen die ik met jullie wil delen!

Als eerste kocht ik dit notitieblok. Ik vind de bloemen die erop staan super pretty. Het blok kun je verdelen in 4 stukken met behulp van tabbladen die al in het notitieblok zitten. Ik vind dit zelf altijd super handig omdat je hierdoor alles compact bij je hebt en dus niet met kleine schriftjes hoeft te zeulen.

 
Deze naamstickers kon ik echt niet laten liggen! Vorige schooljaren gebruikte ik altijd van die super grote stickers. Deze van Hema zijn erg klein en ontzettend leuk!

Ik had ook nog een super leuke agenda gezien maar helaas had die waterschade. Gelukkig kon ik er wel een bestellen!



Make today amazing!

love

3 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes, ik ben ook echt verslaafd aan de spulletjes van de Hema.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk notitieblok! Ik ben ook altijd fan van de schoolspullen van Hema :)

    BeantwoordenVerwijderen