Pagina's

dinsdag 22 juli 2014

Pompom shorts

Mijn nieuwe ontdekking is de pompom short. Ik kwam deze short al vaker tegen op WeHeartIt en vond 'm meteen al super leuk! De schattige bolletjes en de vorm van de short zorgen ervoor dat ik verliefd ben geworden op de pompom shorts. 


Meestal hebben de shorts een zomers printje en als ik ergens van houd dan zijn het wel zomerse printjes! Ananassen, daisies of palmbomen ik vind ze allemaal even leuk. Oké, ja voor daisies heb ik echt een zwak. Tijdens het shoppen moet ik mezelf altijd tegenhouden om niet alle daisies items in mijn mandje te stoppen. Maar ik ben sterk. Ik kan dit. Denk ik.
Oké, ik dwaal af van waar het echt om gaat in dit artikel. Helaas heb ik de pompom shorts nog niet zoveel in de winkels zien liggen. Dit item staat zeker op mijn wishlist!


make today amazing!

love

3 opmerkingen:

  1. Oh my! Wat een leuke zomerse shorts :) Ik word er helemaal vrolijk van, dus deze zou ik graag zelf ook toevoegen aan mijn (te grote) kledingverzameling:) Vooral de tweede vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh die donkerblauwe met ananas print is geweldig! Ik ben verliefd.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze shorts zijn zo leuk! Zeker met de pine apples vind ik echt geweldig!
    Liefs,

    www.blamethefireworks.com

    BeantwoordenVerwijderen