Pagina's

dinsdag 15 juli 2014

Palm trees bikini

Als er iets is waar ik dol op ben dan zijn het printjes. Het is dan ook niet zo gek dat ik vorig jaar op vakantie in de Pull&Bear liep en deze bikini mee naar huis moest nemen. Mijn vorige bikini was kapot gegaan en ik moest (ach wat jammer nou hè) dus wel een nieuwe. Helaas heb ik deze nog niet zo vaak kunnen dragen omdat ik 'm kocht aan het einde van mijn vakantie. Maar daar gaat deze zomer natuurlijk verandering in komen.
 
Ik besefte me dat ik mijn bikini nog helemaal niet had laten zien aan jullie terwijl ik 'm zo leuk vind! Het topje is maat M en eigenlijk iets te groot voor mij, maar omdat je het topje vast moet maken met touwtjes kan ik 'm strak genoeg trekken zodat 'ie niet afglijdt. Het broekje is trouwens wel de goede maat namelijk maat S. Ik kocht deze bikini in de sale en het broekje en topje kostte bij elkaar zo'n 15 euro. De precieze prijs weet ik niet meer omdat ik 'm dus vorig jaar heb gekocht en mijn geheugen is nou eenmaal niet zo goed.

Het leukste aan de bikini vind ik het printje. Lekker zomers en helemaal mijn stijl!

make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind het een hele mooie bikini. En €15 voor een bikini is niet veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een hele mooie bikini! Lekker zomers printje ook met die palmbomen, heel leuk!
    Liefs, Angela.

    BeantwoordenVerwijderen