Pagina's

woensdag 16 juli 2014

ootd



top Pull&Bear // broek Pieces // vest Forever 21 // schoenen Blackstone // tasje Primark

Vandaag heb ik sinds lange tijd weer een outfit voor jullie. Gisteren ben ik met Marit naar een klein parkje geweest om outfitfoto's te maken.Deze outfit draag ik best vaak en ik vind 'm erg leuk! Van het topje ben ik helemaal fan omdat ik die vorig jaar op vakantie heb gekocht. Geeft me toch wel een beetje summer feelings. Over summer feelings gesproken; ik heb bijna officieel vakantie! Morgen moet ik alleen nog mijn rapport ophalen en dan ben ook ik vrij. Ik kan jullie zeggen dat ik over ben naar 5 atheneum yaay! Deze vakantie wordt super leuk! Ik ga op vakantie en ik kan niet wachten om meer te bloggen en te fotograferen. 

make today amazing!

love

6 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! (-: Vooral de schoenen zijn super tof, maar ook het topje is heel erg leuk!
    Liefs, Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, en supergoed dat je over bent! Gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit! Gefeliciteerd! Echt super dat je over bent.

    x

    BeantwoordenVerwijderen