Pagina's

zondag 27 juli 2014

New in: zonnebrillen



Elke zomer weer koop ik nieuwe zonnebrillen. Inmiddels heb ik een hele collectie en gisteren heb ik die met 2 nieuwe aanwinsten vergroot. Ik ging langs bij de V&D en kwam uit bij de zonnebrillen collectie van Six. Sowieso vind ik de Six een erg leuke winkel en daarom was ik erg blij met deze zonnebrillen collectie. Mijn doel was eigenlijk om 1 zonnebril te kopen, maar ik kon niet kiezen dus nam ik deze beide zonnebrillen mee.
Het zijn twee hele verschillende zonnebrillen maar ik vind ze allebei ontzettend tof. Ze kostte allebei 10,95 per stuk en zijn te koop bij V&D.

make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. Wauw super leuke zonnebrillen! Voor die eerste is echt heel leuk!
    Liefs,

    www.blamethefireworks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Vooral de eerste vind ik heel mooi :)!

    BeantwoordenVerwijderen