Pagina's

woensdag 23 juli 2014

Highlights in donker haar

Untitled
Al een tijdje heb ik het idee om wat anders te doen met mijn haar. Laagjes? Nah dat heb ik een tijdje geleden al gehad. Blond verven? Hmm laten we dat maar even niet doen. Een hele korte bob? Ik zou zoveel spijt hebben van mijn lange haar dat in een klap weg is! 
Na wat brainstormen kwam ik bij het idee om highlights te nemen. Maar highlights in donker haar, is dat wel een goed idee? Ik besloot om wat inspiratie en 'research' te doen. Al mijn gedachten dat het misschien niet leuk zo zijn verdwenen. Wauw. Ik moet highlights!


Ik heb er nooit aan gedacht om mijn haar te verven of om highlights te nemen omdat ik mijn haarkleur wel oké vond. Dat vind ik trouwens nog steeds hoor (vandaar ook dat er bij bij 'Blond verven?' 'Hmm laten we dat maar even niet doen' staat). Maar zoals ik al zei loop ik al een tijd met het idee om wat anders met mijn haar te doen. Laagjes heb ik een tijd geleden al gehad en ondanks dat ik er tevreden over was, heb ik mijn haar onlangs toch op één lengte laten knippen omdat ik dat net ietsje praktischer vond.


En nu dus het idee om highlights te nemen. Stiekem ben ik wel een beetje bang voor het het-lijkt-net-alsof-er-spaghetti-slierten-uit-mijn hoofd-groeien- in-plaats-van-highlights effect, maar ik ben ook van mening dat het leven maar saai is als je altijd hetzelfde doet en nooit verandert. Dus binnenkort stap ik als een moedig meisje de kapperszaak in en zeg ik met vol zelfvertrouwen: 'Ik wil graag highlights.' Voor de extra steun neem ik wel mijn beste vriendin mee. Ik hou jullie op de hoogte!


make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. Gaaf! Ik wil dit ook ooit eens laten doen, vind het echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen