Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

GIF's

Untitled | via Tumblr
Ik kan uren besteden aan het kijken van GIF's, vooral op WeHeartIt. Deze site staal vol met de grappigste en leukste GIF's en vandaag deel ik mijn favorieten.



---- | via Tumblr

hahahahhahaha

Derek: W-T-F? Stiles: YESSSSSSSSSSSSSSS i bet this is their reaction when their read the fanfics :P

Untitled

When Your Father Think He is Cool | Woowig

Untitled

An image on imgfave

Untitled | via Tumblr

Untitled

Relay GIF Messenger — GIF Round Up

Tumblr

preach !

Make today amazing!

love

4 opmerkingen:

  1. Oooh ik hou ook van GIFs!
    Vooral die Alrighty then :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind deze leuk
    http://data1.whicdn.com/images/89529016/large.gif
    ghehe
    mijn toekomstige man ^^
    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen