Pagina's

dinsdag 29 juli 2014

Denim dungarees




Tuinbroek New Yorker / shirt H&M
Eigenlijk wilde ik buiten outfitfoto's maken en toen: BAM. Het begon weer eens te regenen. Eigenlijk mogen we niet klagen omdat we de afgelopen tijd al super lekker weer hebben gehad, en het nog steeds warm is. Maar goed we blijven Nederlanders hè. Ik wilde per sé outfitfoto's maken dus besloot ik om het maar binnen te doen. Vandaar dat je ook geen foto's ziet van mijn schoenen want die had ik namelijk niet aan omdat ik dus binnen zat.
Vandaag dus mijn outfit van gisteren. Ik draag mijn geliefde tuinbroek en verder een shirt met streepjes. Ik draag
geen sieraden (behalve mijn horloge) omdat ik gisteren een lui dagje had en helemaal geen zin had in sieraden. Soms heb je weleens van zulke dagen.
Vanmiddag ga ik trouwens naar de kapper om, jawel, highlights te nemen. Ik ben super benieuwd naar het resultaat!


Veel plezier vandaag <3

make today amazing!

love

1 opmerking: