Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

De triangl bikini

Dsjlm
Nu het zomer is kunnen en (bijna) heel Nederland vakantie heeft kunnen we nadenken over onze vakantieplannen en natuurlijk ook over onze bikini's/badpakken. Mijn bikini liet ik in dit artikel al zien en ook al heb ik eigenlijk geen nieuwe nodig, ik ben gek op het kijken naar leuke bikini's. Een van mijn nieuwe ontdekkingen is de triangl bikini die hier te koop is.

InspošŸŒŗ | via Tumblr

♡

untitled

šŸ‘™

Jannideler |
Toen ik deze bikini voor het eerst zag dacht ik: hmm nah ik weet het nog niet... Maar toen Kenza haar haar triangl bikini liet zien op haar blog was ik verkocht. Geen poespas, gewoon een (vrij) simpele bikini. De bikini vind ik vooral mooi in de kleur blauw, maar tegen de andere kleuren zeg ik ook absoluut geen nee. In tegendeel zelfs. Ik zou ontzettend blij zijn met een triangl bikini! Een nadeel is de prijs. De bikini's kosten namelijk 89 dollar. Oeps. Misschien kan ik ergens nog een look a like vinden. I hope so!


make today amazing!

love

7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thanks voor de tip! Zal snel even kijken.

      Verwijderen
    2. In welke winkels kun je die halen in? ( in Nederland)

      Verwijderen
  2. Oh deze bikini vind ik zo cool! Heb 'm al zo vaak op Instagram voorbij zien komen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt verliefd op deze bikini! Ik zie hem altijd op Tumblr. zo mooi!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vallen die bikini's groot of klein :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bikini's vallen niet perse groot of klein. Ik heb er nu zelf ook 2. Maar omdat neopreen (de stof waarvan de bikini's worden gemaakt) niet heel rekbaar is zou ik als je twijfelt qua de maat van het broekje, een maat omhoog gaan. Bijvoorbeeld als je twijfelt voor het broekje of je een S of een M zal nemen, zou ik toch dan voor M gaan. Beter te groot dan te klein. En het is super handig om op youtube op te zoeken: Review Triangl Swimwear. Je krijgt dan hele nuttige reviews van mensen die zo'n bikini hebben en ze vertellen wat zij ervan vinden! x

      Verwijderen