Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Current Wishlist

Wishlist
Statement ketting ComegetFashion
Sportlegging comegetfashion
Crop top zwart H&M
Skort Boohoo
High waisted short H&M
Jelly shoes Invito
Op deze wishlist staan 2 dingen die ik erg leuk vind, maar waarvoor ik nog wel even wat moed bij elkaar moet rapen om echt te kopen en te dragen. Ik heb het over de skort en de jelly shoes. Over de jelly shoes schreef ik al eerder een artikel en daarin schreef ik dat ik echt uit mijn comfort zone moet komen om deze schoenen te dragen. Hetzelfde probleem heb ik met de skort. Maar hé als we nooit iets verrassends of nieuws proberen is het leven ook maar saai. De sportlegging met de tekst work out heb ik al heel vaak voorbij zien komen op Tumblr en WeHeartIt. Eindelijk heb ik een winkel kunnen vinden waar deze leggings verkocht worden! En aangezien ik meer wil hardlopen zou deze sportlegging een perfecte investering zijn. Het high waisted broekje en de statement ketting zijn dingen waar ik al lang naar opzoek ben. De zwarte crop top is gewoon een basic item dat altijd handig is om in je kledingkast te hebben.


Make today amazing!

love



1 opmerking:

  1. Wat een leuke wenslijst! Ik ben ook gek op de "Work out" legging, super dat je een winkel hebt gevonden waar ze die verkopen, ik zoek deze zelf ook al lang. Misschien kan je er eens een artikel over schrijven? Ik ben je alvast gaan volgen via Twitter

    BeantwoordenVerwijderen