Pagina's

woensdag 9 juli 2014

Blog mededeling

Instsgram: ffemma27
Zoals jullie weten blog ik sinds ongeveer 3 maanden en ik doe dat met veel plezier. Ik vind het ontzettend leuk om artikelen te schrijven en te werken aan mijn blog, maar ik ben jullie ook onwijs dankbaar voor het lezen van mijn artikelen en natuurlijk de lieve/leuke reacties. Super bedankt  het betekent erg veel voor me en maakt me blij!

тнanĸ yoυ gυyѕ ѕo мυcн.😊✨
Op dit moment blog ik elke dag en staat er dus ook elke dag een nieuw artikel online. Zoals ik al zei doe ik dit met veel plezier en ik ben ook absoluut niet van plan te stoppen met bloggen want daarvoor is het veel te leuk! 
Het is voor mij alleen niet meer haalbaar om elke dag een nieuw artikel online te hebben staan. Ik merk dat de artikelen die onlangs online zijn gekomen wat onpersoonlijker en korter zijn dan dat ik zou willen en dat ik over een aantal artikelen gewoon niet tevreden ben. Ik wil jullie geen bullshit artikelen leveren vol met onzin. Ik wil me meer richten op de fotografie voor mijn blog en natuurlijk de kwaliteit van de artikelen. Vandaar dat ik het besluit heb genomen om niet elke dag meer een nieuw artikel online te zetten. Ik heb hier best lang over nagedacht en hoop dat jullie het niet erg vinden! De artikelen worden zo alleen maar beter en de foto's mooier. 
Er zullen vanaf nu 5 tot 6 artikelen per week online komen op verschillende dagen. Het kan weleens zo zijn dat er in een week wel elke dag een nieuw artikel online staat omdat ik dan meer tijd heb, maar dit zal dus vanaf nu niet meer altijd het geval zijn. Verder wil ik ook video's gaan opnemen en dat kost natuurlijk ook veel tijd.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen en dat het voor niemand een probleem is! Ik wil jullie nogmaals bedanken voor het lezen van mijn blog en hoop dat jullie dit blijven doen.


Make today amazing!

love

1 opmerking:

  1. Heel begrijpelijk!
    En 5/6 artikelen per week is alsnog veel, en als ze kwalitief beter zijn, is dat alleen maar goed, toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen