Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Ashley Benson for H&M

Er zijn een aantal winkels waar ik niet met lege handen vandaan kan komen en een daarvan is de H&M. Hoe tof is het dan ook dat H&M een nieuwe zomercollectie heeft in samenwerking met (jawel) Ashley Benson.

De collectie heet High Summer Looks en is dus vooral ge├»nspireerd op Ashley Benson's kledingstijl. Ik, als fan van de kledingstijl van Ashley, vind dit natuurlijk ontzettend leuk. En een leuk extraatje is dat je een trip naar L.A. kunt winnen! Hiervoor moet je wel eerst stemmen op je favoriete look en uitleggen waarom je die het leukst vindt. Via Facebook en Twitter kun je aan deze wedstrijd deelnemen.



Ik ben in ieder geval fan! Jij ook?

Make today amazing!

love






3 opmerkingen:

  1. Haha ik had vandaag deze collectie ook op mijn blog geplaatst! Deze collectie (en Ashley Benson) is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, er staan leuke items tussen. En als ik bij de H&M binnen ben heb ik het zelfde hier kom ik niet met lege handen uit.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben echt verliefd op die crop top! Die wedstrijd is inderdaad een leuk extraatje!

    x

    BeantwoordenVerwijderen