Pagina's

zaterdag 26 juli 2014

10 fashion feiten over mij

Palm treešŸŒ“
Een tijdje geleden al zag ik het '10 random feiten over mij' artikel op steeds meer blogs verschijnen. Ik vond het heel grappig om te lezen en wilde dit ook doen alleen dan net even iets anders. Ik besloot om een artikel te schrijven met daarin 10 fashion feiten over mij.  Dus hier zijn ze dan: de 10 feiten.

1. Vroeger wilde ik elke dag een rok of jurk aan om daarmee in bomen te klimmen.

2. Ik vind zomerkleding veel mooier dan winterkleding. De zomercollecties zijn gewoon veel vrolijker, plus in de zomer hoef je geen laagjes kleding aan te doen zonder dat je meteen bevriest.

3. Ik vind coltruien verschrikkelijk zitten en ik vind ze ook niet mooi. Tenzij ze goed gestyled zijn, maar mij zul je nooit in een coltrui zien.

4. Ik heb een zwak voor alle kledingstukken met daisies erop. Je kunt gerust zeggen dat ik een verslaving heb.

5. Mijn favoriete shopplek is op Tenerife. Daar hebben ze bijna alle winkels die ik leuk vind en alles is ook nog eens goedkoper dan in Nederland. Bonuspunten!

6. Over favoriete winkels gesproken. De winkels waar ik graag kom zijn: H&M, New Yorker, Primark, River Island, Zara, Bershka, Pull&Bear, Forever21 en Boohoo. 

7. Online shoppen vind ik leuk en niet leuk. Leuk is dat je natuurlijk vanuit je bed kleding kunt kopen zonder geld uit te geven aan het OV, maar niet leuk is dat je soms lang moet wachten voordat je je pakketje hebt. En dan blijkt het ook nog eens niet de goede maat te zijn...

8. In mijn kast heb ik erg veel basics liggen, wat erg handig is, maar soms mijn neus uit komt.

9. Ik vind band shirts ontzettend gaaf, maar ik luister niet naar de muziek van een van de bands waarvan er shirts te koop zijn, dus vind ik het een beetje ongepast om er een te kopen. Aan de andere kant denk ik dan weer: 'Schijt ik wil er een!'
Dilemma's, dilemma's

10. Ik heb een fashionverslaving waar ik openlijk voor uitkom op deze blog.

make today amazing!

love

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! En over een band shirt: gewoon kopen!
    (Dat doe ik zelf namelijk ook haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke feiten in 2, 3 & 7 herken ik mij ook!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen