Pagina's

woensdag 4 juni 2014

Summer bucket list

šŸš™
Elk jaar weer maak ik plannen voor de zomervakantie. En als het zover is? Ja dan ben ik al die toffe dingen die ik zou gaan doen vergeten. Tijd om voor deze zomer een bucket list te maken. Eens zien hoeveel van die dingen ik aan het einde van de vakantie kan doorstrepen op mijn lijst!

Amsterdam romance
1. Naar Amsterdam afreizen om daar met een vriendin te shoppen (F21 here I come!) en langs de grachten te slenteren.

2. Gummibeer ijsjes maken. Ik zag er ooit een plaatje van op Twitter en dacht: "Dit moet ik echt gaan doen." Het lijkt me zo ontzettend lekker.


3. Alle films die ik wil zien bekijken. Er zijn gewoon nog zoveel films die ik wil zien, maar de tijd ontbreekt. (Blaming you, school!)

4. Aan het einde van de vakantie wil ik zoveel geld gespaard hebben, dat ik een nieuwe laptop kan kopen. Dit is eigenlijk meer een doel dat ik voor mezelf heb gesteld en heel graag wil halen.

5. Veel bloggen. Vakantie betekent dat ik meer tijd heb om outfit foto's etc. te maken, dus kom maar op met die artikelen!


Tumblr
6. Terugkomen van mijn vakantie met mooie en kwalitatief goede foto's. Toen ik in de herfstvakantie op vakantie was in Frankrijk ontdekte ik dat ik fotografie best leuk vind. Daarom wil ik terugkomen van mijn vakantie met foto's waar ik trots op kan zijn.


7. Naar een festival gaan voor de ultieme summer feeling.


Run <33
8. Regelmatig hardlopen. Nu ga ik er af en toe eens op uit om te gaan harlopen, maar ik wil het vaker en met regelmaat gaan doen. Heb ik ook weer een goede reden om te shoppen voor leuke harloopschoenen.

Make today amazing!


love

3 opmerkingen:

  1. Ik heb bijna precies dezelfde doelen! Sowieso naar amsterdam voor de forever 21 & de pull &bear! : ))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje! Die ijsjes klinken lekker :) Ik was laatst bij F21 en toen viel het echt ontzettend tegen, helaas

    BeantwoordenVerwijderen