Pagina's

donderdag 5 juni 2014

Style crush: Ariana Grande

Ariana Grande Teen Vogue February 2014 Issue
Vandaag laat ik één van mijn vele style crushes zien; Ariana Grande. Waarom ik haar style zo leuk vind? Letterlijk alles wat zij draagt vind ik leuk. Haar kleding is vaak schattig maar ook classy, iets waar ik echt fan van ben.



ariana-grade-chanel-shopping (3i)



Ariana Grande out in West Hollywood -03

3. Ariana Grande was pretty as per usual.

Grab her look ~ Ariana Grande

Fresh talent: Ariana Grande arrives at the red carpet for the US Open Tennis Arthur Ashe Kids' Day
Make today amazing!

love


2 opmerkingen:

  1. Ja het blijft een leuk meisje! Net als in de programma's Victorious en Sam&Cat heeft ze vaak zulke leuke kleding aan en het staat haar allemaal gewoon :) Met of zonder het rode haar ;) (maar haar echte haarkleur is ook mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen