Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

Playlist June

Friedrich Nietzsche Quote life music print poster by LabNo4
Een tijd geleden kwam er een artikel online waarin een playlist stond en ik vind het wel leuk om jullie weer zo'n playlist te laten zien. In deze playlist staan liedjes die ik deze maand veel ga luisteren en ondanks dat hij niet zo lang is (hij duurt 48 minuten) wil ik hem toch met jullie delen.
Sinds een tijdje heb ik de gewoonte om elke maand een nieuwe playlist te maken. Meestal zet ik er ook wat minder bekende nummers maar door tijdgebrek heb ik geen tijd gehad om nieuwe liedjes te 'ontdekken'. Vandaar dat er dus vrijwel alleen bekende liedjes op staan, maar dat is ook weleens leuk.

De liedjes van Imagine Dragons fungeren perfect al achtergrondmuziek en luister ik vaak als ik artikelen schrijf of ga hardlopen. Verder staan er dit keer geen liedjes in van Ellie Goulding omdat ik die zo vaak gehoord heb dat ze een beetje gaan vervelen. Ik denk dat iedereen weleens heeft dat je een lied zo vaak luistert dat ie op een gegeven moment echt je neus uit komt haha.

Make today amazing!

love

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen