Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Nikon Coolpix L830

🌉🎡🌄🌅
Eindelijk heb ik een nieuwe camera yaaaay :) Het heeft lang geduurd om een goede en betaalbare camera te vinden (mijn budget is helaas niet zo groot dat ik camera's van 600 euro kan kopen) maar het is me gelukt! 




Ik heb mijn oog laten vallen op de Nikon Coolpix L830 die voor 200 euro te koop is. Natuurlijk komen hier nog allerlei kosten bij zoals een oplader voor de batterijen en een geheugenkaart (als je deze dingen al niet hebt tenminste) Het toestel beschikt over een 16 megapixels camera met een 34x optische zoom en het LCD-scherm is kantelbaar. De camera kan ook filmen met een resolutie van 1920 x 1080. Het geheugen betreft 59 mb.




Ik heb geen ervaring met een Nikon camera maar qua functies denk ik dat het wel goed zit. Vooral de prijs trok mij erg aan. Daarnaast las ik goede reviews op internet en heb ik YouTube filmpjes van deze camera bekeken waarin deze camera goed uitkwam. Ik ben nu al super blij met mijn nieuwe aanwinst en kan niet wachten om foto's te maken met mijn nieuwe liefde <3

Make today amazing!

love





1 opmerking: